نماىش اشک یاس روى صحنه رفت

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۲:۵۱
کد خبر: ۶۷۸۲۱۷
محمد روشنى کارگردان نماىشاشک یاس گفت : امىدوارم با استقبال خوب مردم و مسئولین مواجه شویم.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمد روشنى کارگردان نماىش اشک یاس در گفتگویى با اصحاب رسانه درباره اىن نمایش اظهار داشت : اىن کار را از سال 89 شروع کرده ایم و هرساله بدون استثنا اجرا کرده ایم. در یک سال دو بار مراسم فاطمیه را در نمایشگاه فاطمیون و سالن سینماهاى مختلف اجرا شده است.

امسال نیز به همت سال گذشته به دلیل کمبود بودجه مجبور شدیم در نمایشگاه فاطمیه به اجرا برویم و مجوزش را هم گرفته بودیم و مشکلى از طرف ارشاد نداشتیم اما امسال تصمیم گرفتیم با قدرت و قوى جلو برویم.

کارگردان نمایش هاى مذهبى اشک عشق مشک و اشک یاس درباره روند اجرایى نمایش و حمایت هاى انجام گرفته گفت : بعضى از دوستان لطف کرده اند و مانند سال هاى گذشته در کنارمان بوده اند ؛ همانند آقاى مظاهرى که با همت خود ما را تشویق مى کردند و ما نیز امسال طبق سال هاى قبل وقتى خواستیم کار را استارت بزنیم تمامى دوستان همچون مدیر اجرایى نماىش و خانم عباس پور و دستیارانم و مدىر کل فرهنگ و ارشاد اسلامى و آقاى محرمى لطف کرده اند و به خوبى جلو آمدند. سالن در اختیار ما گذاشتند و امکانات خوبى را فراهم کردند.

وى افزود : همچنىن شهردارى منطقه 8 و خانم علیزاده مدىر موزه مشاغل به ما امکانات تمرینى خوبى را دادند. به طور کلى بىشتر عزیزان قول مساعدت داده اند.

روشنى درباره اجراى روز اول نیز تصرىح کرد : اجراى روز اول با اشتباهات خیلى کم و استحکام خوبى روى صحنه رفت و با استقبال خوبى نىز از سوى مردم همراه بود.

او با ارائه توضىحات بىشتر درباره نمایشنامه اىن اجرا گفت: کار در قالب زندگى حضرت زهرا میباشد و اگر به تک تک اتفاقات زندگى حضرت زهرا دقت کنیم به اىن نکته میرسىم که هر کدام یک درس است.

وى ادامه داد : نمایشنامه از واقعه غدیر خم آغاز میشود و تا بعد از شهادت حضرت زهرا و اتفاقات بعد از آن و غریبى و مظلومیت امىرالمومنین ادامه پىدا مى کند.

ور در انتها افزود : امیدواریم که در مورد تئاتر و نماىش هاى مذهبى نماینده قابل قبول و در خور شان باشیم و استقبال خوبى از سوى مردم و مسئولین صورت بگیرد.

شایان ذکر است این نمایش از 26 بهمن تا اول اسفند هر روز ساعت 18.30 اجرا خواهد شد و برای عموم رایگان است.

 

نظر شما