سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی:

بروکراسی‌های زائد در ادارات در پایش محیط کسب‌وکار بررسی شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۷۸۷۹۹
بروکراسی‌های زائد در ادارات در پایش محیط کسب‌وکار بررسی شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی، خواستار بررسی دقیق بروکراسی‌های زائد اداری در پایش محیط کسب‌وکار استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در سی و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی،  با تاکید بر ضرورت شروع پایش محیط کسب‌وکار استان اظهار کرد: انتظار می‌رود تیمی که از سوی اتاق بازرگانی برای پایش محیط کسب‌وکار استان انتخاب می‌شود از تخصص مربوطه برخوردار باشند تا بتوانیم بدون سوگیری این موضوع را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار دهیم.

وی تسهیل فرایند ارتباط سرمایه‌گذاران با بخش‌های دولتی را ضروری دانست و گفت: احصای بروکراسی‌های زائد اداری به‌صورت شفاف و روشن به تسهیل این فرایند کمک خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به رابطه معنی‌دار بهبود فضای کسب‌وکار و رشد اقتصادی خاطرنشان کرد: باید با تمرکز بیشتری بر این حوزه جلسات تخصصی در کمیته‌های مربوطه موردبحث و بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به نتایج مطلوب دست‌یابیم.

جهانگیری خواستار انجام به‌موقع مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد و گفت: انتظار می‌رود موضوعات موردنیاز طرح در این شورا در وهله نخست در کمیته‌های تخصصی با جزئیات مورد تجزیه‌وتحلیل دقیق قرار گیرد و نتایج حاصل از این کمیته‌ها به‌صورت کلی در این جلسات طرح شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مورد تأکید قرارداد و گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رفع ابهامات موجود در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران و کمک به رفع مشکلات آن‌ها شکل‌گرفته است و این روند با تأکید بر هدف اصلی این شورا ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما