با حضور مسئولان ملی واستانی

بهتاج به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷:۱۹
کد خبر: ۶۸۰۲۹۱
بهتاج به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد
با حضور مسئولان ملی و استانی، ایوب بهتاج به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این آیین اظهار داشت: توجه به حوزه ورزش و مسائل جوانان تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها دارد و این موضوعات در کشور ما نیز حساسیت‌ خاصی دارند.

رحیم شهرتی‌فر  افزود: با توجه به جوان بودن بافت جمعیتی کشور که یک سرمایه بزرگ به شمار می‌روند، باید در قبال مسائل جوانان احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی بیان کرد: جوانان، مطالبه‌گر و فعال هستند و باید به آن‌ها در زمینه‌های مختلف توجه شود؛ لذا از همه مسئولان انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای نسبت به این مسأله داشته باشند، چراکه سرمایه‌گذاری روی جوانان تنها صرف هزینه نبوده، بلکه سرمایه‌گذاری برای توسعه آینده کشور است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه ورزش کشور در سه بعد ورزش همگانی، آموزشی و قهرمانی حائز اهمیت است، اضافه کرد: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی و مخصوصاً تبریز قهرمان، ویژگی‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای در این رابطه وجود دارد و باید بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تأکید کرد: حضور مدال‌آوران و افتخارآفرینان استان در رشته‌های مختلف ورزشی و وجود تشکل‌ها و هیأت‌های ورزشی و همچنین میزان استقبال مردم از مسابقات و برنامه‌های ورزشی نشان می‌دهد که آذربایجان شرقی همیشه حرفی برای گفتن دارد.

شهرتی‌فر در ادامه از خدمات جمشید نظمی در مدت تصدی مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و گفت: آقای نظمی از یادگاران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید مهدی باکری هستند که موفقیت ایشان در حوزه ورزش و جوانان استان در 2 سال گذشته چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم به نیازهای قشر جوان توجه بیشتری کرده و حمایت‌های لازم را در این حوزه انجام دهد.

در این آئین، ایوب بهتاج به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز