شهردار تبریز:

حل معضل حاشیه‌نشینی تبریز پروژه ای ۱۵ ساله / برای مشارکت بخش خصوصی آمادگی کامل داریم

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۵۶۵
حل معضل حاشیه‌نشینی تبریز پروژه ای ۱۵ ساله / برای مشارکت بخش خصوصی آمادگی کامل داریم
شهردار تبریز حل معضل حاشیه نشینی در تبریز را پروژه ای 15 ساله دانست که با مدیریت صحیح تحقق یافتنی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در دیدار با هیئت اجرایی شرکت عمرانی کوزوپارس گفت: حل معضل حاشیه‌نشینی تبریز پروژه ای ۱۵ ساله است و در این مدت باید دو تا سه هزار هکتار بافت حاشیه نشین و فرسوده تبریز احیا شود.

شهردار تبریز افزود: ارزش افزوده ای که با ساماندهی حاشیه‌نشینی در این مناطق ایجاد میشود و با عنایت به موقعیت جغرافیایی این بافت ها که در شمال شهر تبریز واقع است سرمایه گذاری در این مناطق بسیار سودآور خواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به مصوبات و سیاست گذاری های شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از بخش خصوصی در ساماندهی حاشیه نشینی شهر گفت: برای مشارکت بخش خصوصی در ساماندهی حاشیه نشینی شهر آمادگی کامل داریم و برای این منظور سیاستهای تشویقی متعددی نیز در نظر گرفته شده است.

ایرج شهین‌باهر این دیدار، با اشاره به این که شهرداری و دولت، اراده مشترکی را برای توانمندسازی حاشیه‌نشینان و تحکیم سکونتگاه‌های ناکارآمد به کار بسته‌اند، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز، با اجرای سیاست‌های تشویقی و اعطای پروانه رایگان ساخت‌وساز، زمینه قانونی لازم را در این خصوص فراهم آورده و دولت نیز در روزهای اخیر، دو مزیت مهم را در قالب مصوبه، فراهم کرده‌است.

گفتنی است دیدار شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای شهر با هیئت اجرایی شرکت عمرانی کوزوپارس، طرفین پیشنهادات خود را برای حل معضل حاشیه نشینی شهر ارائه دادند و مقرر شد موارد مطرح شده بررسی و تفاهم نامه برای امضا در آینده نزدیک تدوین و امضا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز