استاندار آذربایجان شرقی از چهار واحد تولیدی و صنعتی و یک پروژه خدماتی بازدید کرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۷:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۸۱۹
استاندار آذربایجان شرقی از چهار واحد تولیدی و صنعتی و یک پروژه خدماتی بازدید کرد
استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز از چهار واحد تولیدی و صنعتی و یک پروژه در حال ساخت خدماتی و تفریحی در شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و بستان‌آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در ابتدای این برنامه کاری، از خط تولید خودروی سواری MG در شرکت صنعت خودرو آذربایجان بازدید کرد.

این کارخانه که 517 نفر در خط تولید آن مشغول به کار هستند، طی قراردادی 10 ساله اقدام به مونتاژ سالانه 10 هزار دستگاه MG 360 و همچنین سایر محصولات این شرکت خواهد کرد.

شرکت صنعت خودروی آذربایجان که تولیدکننده انحصاری خودروهای MG در ایران است توانسته است 22 درصد قطعات محصولات تولیدی خود را بومی‌سازی کند و ظرفیت نهایی تولید آن 200 هزار دستگاه در سال خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خط تولید خودروهای سنگین و انواع کشنده، کامیون و کمپرسی در شرکت آذهایتکس بازدید کرد.

 

ظرفیت تولید این کارخانه که به‌عنوان یکی از شرکت‌های تائیدشده در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی انتخاب شده است، دو هزار دستگاه در سال است و این ظرفیت تا سال آینده به 4500 دستگاه می‌رسد.

 خدابخش همچنین در بازدید از شرکت لوکس‌ایران تولیدکننده انواع لوازم آشپزخانه و شرکت تولیدی ورق‌کاران تبریز، مسائل و مشکلات این دو واحد صنعتی را مورد بررسی قرار داد و از مسئولان امر خواست نسبت به حل مشکلات آنها مساعدت کنند.

استاندار آذربایجان شرقی از پروژه در حال ساخت مجتمع خدماتی، تجاری و تفریحی پارک آبی هلیا نیز بازدید کرد و در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

این پروژه در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود و شامل پارک آبی سرپوشیده، هتل، رستوران، سالن همایش، پارکینگ و مجموعه تجاری و تفریحی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز