شایعات در تبریز ادامه دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۴:۳۹
کد خبر: ۶۸۰۸۴۰
شایعات در تبریز ادامه دارد
خبرها حاکی از ادامه شایعات در تبریز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نمایش "شایعات" نوشته نیل سایمون  که در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رفت تا 10 اسفند در تبریز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کارگردان و طراح  شایعات در خصوص موضوع نمایش گفت: مهمانان، برای شرکت در دهمین سالگرد ازدواج معاون شهردار و همسرش، وارد خانه او می شوند؛ اما با صحنه هایی که حکایت از قتل یا خودکشی دارد مواجه می شوند.

علی پوریان افزود: شایعات به بررسی روحیات افرادی خرده بورژوا می پردازد که در جامعه ای صنعتی بی دلیل صاحب جایگاه شدند اما در موقعیتی بحرانی پوشالی بودن آن ها نمایان می شود.

گفتنی است، امیر قربانی، مهدی سمساری،‌ الناز ثابت ایمانی، وحیده نویدی، مهدی فتحی، فرید ادهمی فریبا سهرابی، مهرداد سعادت، فائزه تیموری، مائده حبابی، سئودا کیوانی به عنوان بازیگر، حسام کاظمی، بابک خانپور  به عنوان دستیاران کارگردان، حسام کاظمی به عنوان طراح صحنه، امیر پورحکمت به عنوان طراح نور، هاله ذرخورد به عنوان طراح لباس، امیر حیدرزاده به عنوان طراح گریم، الهه نعمتی به عنوان طراح پوستر، محمد صالح عظیمی به عنوان مدیرصحنه،سودا کیوانی به عنوان منشی صحنه،سعید اکبری به عنوان عکاس، نیما ضرابی و رضا نظری به عنوان صحنه یاران و مهرداد نیکجو در انتخاب موسیقی علی پوریان را در اجرای نمایش شایعات یاری کردند.

ساعت ۱۸در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز