شورای شهر تبریز تصویب کرد:

شرکت های مسافربری اینترنتی زیر نظر شهرداری قرار می گیرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۵:۵۱
کد خبر: ۶۸۱۷۷۶
شرکت های مسافربری اینترنتی زیر نظر شهرداری قرار می گیرد
لایحه شهرداری تبریز مبنی بر فعالیت شرکت های ارائه دهنده خدمات تاکسی درون شهری مبتنی بر فراخوان الکترونیکی و اینترنتی به تصویب شورای شهر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،، در خصوص این لایحه که در سی و نهمین صحن علنی شورای شهر مطرح شد محمد اشرف نیا، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در این خصوص اظهار داشت: طبق قانون وظیفه حمل و نقل مسافر در داخل شهر به عهده شهرداری است و برای ما قابل قبول نیست برخی سازمان ها اقدام به صدور مجوز برای حمل و نقل مسافر می کنند.

 وی افزود: طبق آنچه در کمیسیون تصویب گردیده است، شرکت های تاکسی اینترنتی موظف هستند برای صدور مجوز از سوی شهرداری، 50 درصد از تاکسی های سرویس دهنده خود را از میان تاکسی های درون شهری انتخاب کنند.

سونیا اندیش عضو شورای شهر در این ارتباط عنوان داشت: حرکت در مسیر هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت دارد و شرکت تاکسیرانی شهرداری نیز برای ارائه خدمات بهتر می بایست از فناوری های روز بهره برداری کند.

 محرم محمدزاده، دیگر عضو شورای شهر اما با بیان اینکه بسیاری از تاکسی داران تبریز از فعالیت شرکت های اینترنتی متضرر گردیده اند، نسبت به صدور مجوز از سوی شهرداری برای این شرکت ها مخالف کرد.

پس از بحث موافقان و مخالفان، اعضای شورای شهر تبریز مصوبه کمیسون عمران و حمل و نقل را در ارتباط با این موضوع مورد موافقت قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز