معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

طرح‌های آسفالت‌ریزی سال آینده، به صورت یکنواخت و با تصویب کارگروه آسفالت اجرا می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۷:۱۶
کد خبر: ۶۸۷۲۱۹
طرح‌های آسفالت‌ریزی سال آینده، به صورت یکنواخت و با تصویب کارگروه آسفالت اجرا می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: با انسجام کارگروه آسفالت شهرداری، سال آینده تمام طرح‌های آسفالت‌ریزی، تنها با تصویب این کارگروه، قابلیت اجرا خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی در کارگروه آسفالت شهرداری تبریز که با حضور معاونان فنی و عمرانی مناطق برگزار شد، با اشاره به راه اندازی کارخانه ۶۰ تنی تولید آسفالت سازمان عمران افزود: با تهیه آسفالت از یک کارخانه، سال آینده  شاهد آسفالت یکنواخت در همه مناطق خواهیم بود که این امر، قطعاً در ارتقای کیفیت و ماندگاری آسفالت نقش موثر دارد.

وی تاکید کرد: آسفالت از مهم‌ترین خدمات عمومی شهرداری‌ است و باید تلاش کنیم در آستانه سال جدید، کاستی‌‌های آسفالت را به خصوص در مسیرهای پرتردد رفع کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این‌که آسفالت مناسب، با مجموعه‌ای از اقدامات حاصل می‌شود، افزود:  حمل، توزیع، زیرسازی و آسیب‌یابی، باید در هر قسمت از پروژه‌های آسفالت‌ریزی مورد توجه باشد؛ در این صورت، قطعاً آسفالت، عمر طبیعی و طولانی‌ خود را خواهد داشت.

اسحقی به حفاری‌های صورت‌گرفته در سطح شهر اشاره کرد و گفت:  این حفاری‌ها باید با نظارت، دقت و حساسیت بیشتر ترمیم شود تا احتمال نشست دوباره آسفالت پیش نیاید.

وی با اشاره به این‌که رویکرد آسفالت‌ریزی سال آینده باید مطابق اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی باشد، خاطرنشان کرد: برای سال آینده، هر یک از مناطق دهگانه باید نقشه کوچه‌های بالای ۱۰ متر یا معابر اولویت‌دار را استخراج کنند؛ همچنین خیابان‌های مهم مناطق نیز باید به تفکیک مشخصات مربوط به آسیب‌های آسفالت مشخص شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز متذکر شد: کیفیت آسفالت، هر قدر هم که بالا باشد، باز هم نحوه اجرا و نگرش حایز اهمیت است؛ معایب آسفالت زمانی به نحو احسن برطرف می‌شود که نگاه خود را به این معقوله تغییر دهیم.

در این کارگروه، معاونان فنی و عمرانی مناطق، گزارشی از آخرین طرح‌های آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری پایان سال و برنامه‌های آسفالت سال آینده ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز