مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تاکید کرد:

ضرورت تدوین مصوبات کارگروه تسهیل با رعایت ضمانت های اجرایی

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۸۸۷۶۴
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر دقت در بررسی مصوبات کارگروه تسهیل گفت: مصوبات این کارگروه نباید بدون ضمانت اجرایی تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید هاشم زاده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از اجرایی و عملیاتی شدن 46 درصد از مصوبات این ستاد خبر داد و اظهار کرد: باید با بررسی دقیق نتایج تحلیلی مسائل و مشکلات پیش روی این کارگروه بتوانیم تمامی مصوبات را به مرحله اجرا برسانیم.

وی، خواستار توجه به جایگاه برجسته این کارگروه شد و گفت: در سطح کلان کشوری نگاه دولت به این کارگروه ویژه است و تصمیمات ما باید در این ستاد بالاترین ضمانت اجرایی را داشته باشد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی حمایت از تولدی کنندگان را در سرلوحه عملکرد مدیران مرتبط تولید وصنعت دانست و گفت: ما باید انعطاف و همکاری لازم را با تولیدکنندگان استان داشته باشیم و ضروری است این همراهی را در عمل اجرایی کنیم.

هاشم زاده با اشاره به دغدغه های کمیسیون های کارگری در خصوص فعالیت های واحد های تولیدی مشکل دار خاطرنشان کرد: ما در ضمن رعایت دغدغه های این کارگروه در کنار کارفرمایان و کارگران خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز