سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت بررسی اثربخشی هسته‌های امربه‌معروف در استان

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۸۹۰۹۳
ضرورت بررسی اثربخشی هسته‌های امربه‌معروف در استان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت هسته‌های امربه‌معروف و نهی از منکر از آغاز سال جاری در سطح استان، خواستار بررسی اثربخشی این هسته‌ها شد.

علی جهانگیری در جلسه شورای فرهنگی استانداری اظهار کرد: مسائل فرهنگی نیازمند نگاه دقیق و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است تا بتوانیم به‌صورت مستمر در جهت ترویج فرهنگ اسلامی قدم برداریم.

وی، با تأکید بر اینکه صرف برگزاری جلسات تأثیری در پیشبرد اهداف فرهنگی نخواهد داشت خاطرنشان کرد: باید در بعد کیفی نیز شورای فرهنگی کارکرد خود را به‌طورجدی و ویژه‌تر دنبال کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی، خواستار فعال شدن دبیرخانه این شورا شد و گفت: انتظار می‌رود دبیرخانه این شورا با استفاده از نظرات متخصصان امر، طرح موضوع کرده و پس‌ازآن بعد از دریافت مصوبات لازم نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام کنند.

جهانگیری، با اشاره به‌ضرورت ورود جدی شورای فرهنگی به موضوع تکریم ارباب‌رجوع گفت: باید در عین برنامه‌ریزی برای افزایش فرهنگ تکریم ارباب‌رجوع فضا را به‌نوعی فراهم کنیم تا مراجعه کنندگان به‌جای مراجعه به بخش‌ها و مدیریت‌های غیر مرتبط با کارشناسان و مدیریت‌های مرتبط ارتباط داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز