مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۵۶ بقعه استان

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۴:۰۳
کد خبر: ۶۸۹۸۹۴
برگزاری طرح آرامش بهاری در ۵۶ بقعه استان
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری طرح «آرامش بهاری» همزمان با ایام تعطیلات نوروزی در 56 بقعه این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی حجت الاسلام علی مصائبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه سال آتی ادامه دارد، افزود: برپایی خیمه های معرفت، مشاوره های دینی و دیگر برنامه های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حضور مبلغان دینی در این بقعه ها گفت:35 نفر از روحانیون مبلغ اعزامی و 16نفر بومی در سطح  خیمه های به فعالیت های عقیدتی و پاسخ گویی به مسایل شرعی خواهند پرداخت.

وی همچنین از باز بودن درب 155 مسجد برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، میهمانان و گردشگران نوروزی به صورت 24ساعته خبر داد و افزود: از این تعداد مسجد60 مسجد در شهر تبریز میزیان میهمانان خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: 100 وقف جدید طی سال جاری در استان ثبت شده است و خوشبختانه امسال شاهد افزایش کیفی موقوفات در استان هستیم.

 مصائبی با اشاره به همکاری خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد:تعامل بسیار خوب و حسنه ای در پیشبرد پروژه های مشترک به خصوص سنددار کردن موقوفات صورت گرفته که در این راستا امسال 1400 سند برای موقوفات صادر شده است.

خبرنگار: بردباری

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز