همزمان با نوروز ۹۷/

کاشت ۲۰۰ هزار بوته گل بهاری در اطراف استخر تفرجگاه ائل‌گلی تبریز

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۸:۱۰
کد خبر: ۶۹۱۶۷۳
کاشت ۲۰۰ هزار بوته گل بهاری در اطراف استخر تفرجگاه ائل‌گلی تبریز
مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از کاشت 200 هزار بوته از انواع گلهای بهاری در ناحیه اطراف استخر تفرجگاه ائل‌گلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی مدبر با اعلام این خبر اظهار کرد: در روزهای نوروز و آغاز بهار گردشگری تبریز، این تعداد بوته گل با هدف ایجاد محیطی دلپذیر و با نشاط به طور گسترده در اطراف استخر ائل‌گلی کاشته شده است.

مدبر افزود: از گلهای کاشته شده در این پارک می‌توان به بنفشه، شب بو، خیری، همیشه بهار، برگ سفید، ناز صورتی، سدوم و... اشاره کرد.

وی اظهار کرد: پارک ائل گلی تبریز به عنوان یکی از مهمترین نقاط گردشگری این شهر به شمار می رود که لزوم ایجاد جلوه های منحصر به فرد برای استفاده شهروندان و گردشگران از آن بسیار ضروری است.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در این بین، رویداد بزرگ گردشگری تبریز 2018 نیز به عنوان فرصتی مغتنم جهت جذب گردشگر، لزوم توجه هر چه بیشتر به زیبایی و آراستگی پارک ائل گلی به عنوان یکی از نقاط هدف گردشگری را ضروری می‌سازد.

مدبر یادآور شد: سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز نیز در همین راستا ایجاد فضاهایی با چشم انداز بصری زیبا ، حفظ و توسعه فضاهای سبز، فراهم کردن امکانات رفاهی و... را جهت آماده سازی پارک ائل‌گلی برای رویداد تبریز 2018 در دستور کار خود قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز