مدیر عامل سازمان عمران و توسعه عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز به کار آزمایشی زیپ لاین تفرجگاه عینالی تبریز

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۶:۴۳
کد خبر: ۶۹۳۸۵۴
آغاز به کار آزمایشی زیپ لاین تفرجگاه عینالی تبریز
مدیر عامل سازمان عمران و توسعه عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از آغاز به کار آزمایشی زیپ لاین تفرجگاه عینالی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شمس الله فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با اشاره به آغاز به کار آزمایشی زیپ‌لاین ، گفت: این پروژه مشارکتی در راستای آماده سازی تفرجگاه عینالی برای میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیزمان توسط شرکت آتروپات فراز پارک اجرا شد و با توجه به اینکه تفریح مهیج، به‌روز و مخاطب‌پسند است در جذب توریست و بهبود جاذبه‌های گردشگری عینالی موثر می باشد.

فیروزیان با اشاره به مشخصات زیپ لاین آن افزود: زیپ لاین عینالی به طول500 متر با اختلاف ارتفاع ۷۵ متری ایستگاه مبدا و مقصد و شیب ۱۷٫۵درصد با سه لاین مجزا از مقابل تندیس صخره ای استاد شهریار شروع شده و به تپه نهالستان جنب المان قوری ختم می شود. هموطنان عزیز هنگام استفاده از آن به دلیل وجود اختلاف ارتفاع ایستگاه مبدأ از سطح شهر با هیجان بیشتر و مشاهده  مناظر زیبای طبیعت تفرجگاه عینالی مسیر را طی خواهند نمود.

مدیرعامل سازمان با تشکر و قدردانی از مساعی دکتر فرشی مدیرکل محترم اداره استاندارد جهت تسریع در اخذ مجوزهای لازم،  بیان نمود : این پروژه از تابستان سال 95 شروع و به دلیل تست و آزمایشات متعدد و عدم ارائه تأیید نهایی استاندارد بهره برداری آن به تأخیر افتاده بود خوشبختانه پیرو پیگیریهای یک ماه اخیر و همکاری کارشناسان محترم اداره استاندارد و تست های متعدد فنی پس از اخذ مجوزهای لام امروز زیپ لاین به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز