استاندار آذربایجان شرقی:

مدیریت در نظام اسلامی نعمت الهی است/ مسئولان در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم بکوشند

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۵۷۴۸
مدیریت در نظام اسلامی نعمت الهی است/ مسئولان در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم بکوشند
استاندار آذربایجان شرقی مدیریت در نظام اسلامی را نعمت الهی و مسئولیت شرعی دانست و از همه مسئولان و فرمانداران استان خواست تا از این فرصت در جهت حل مشکلات مردم به‌ویژه مشکلات اقتصادی و اشتغال استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آئین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید مرند، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث، این روز را روزی تأثیرگذار در زندگی بشریت دانست و گفت: پیامبر اکرم(ص) تجسم کامل قرآن است و رفتار ایشان به‌عنوان سیره مدیریتی باید الگوی همه ما باشد.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) که در قرآن ذکر شده است، گفت: شرح صدر و نرم‌خویی با مردم از مهم‌ترین این ویژگی‌هاست که امروزه در نظام‌های مدیریتی دنیا نیز به‌عنوان لازمه مدیریت شناخته می‌شود.

خدابخش افزود: سعه صدر و تحمل در برابر مشکلات ابزار فوق‌العاده مهمی در عرصه مدیریت است که از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب مدیران نیز محسوب می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه مدیریت در نظام اسلامی را نعمتی الهی و در عین حال مسئولیتی سنگین توصیف کرد و گفت: 200 هزار شهید و صدها هزار جانباز و آزاده تابلویی در برابر ماست تا بدانیم در چه نظامی مسئولیت گرفته‌ایم.

وی گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر روی مسائل اقتصادی در چند سال اخیر، باید از فرصت مسئولیت و مدیریت در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم به‌ویژه اشتغال جوانان استفاده کنیم و با تمام توان در این جهت بکوشیم.

خدابخش با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری درخصوص معیارهای انتخاب فرمانداران، گفت: در این مصوبه، معیارهای سختی برای فرمانداران مراکز استان‌ها و شهرستان‌های ویژه در نظر گرفته شده است که همین موضوع انتخاب فرماندار تبریز را با تأخیر مواجه کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت شهرستان تبریز، ما در نهایت آقای راستگو را که پیش از این در چند شهرستان فرماندار بود و تجارب مدیریتی خوبی هم دارد انتخاب کردیم که با حضور ایشان در تبریز، باید برای شهرستان ویژه مرند هم فرمانداری مطابق با همان معیارها انتخاب می‌کردیم.

خدابخش گفت: آقای گرشاسبی با اینکه کمتر از یک سال قبل به عنوان فرماندار جلفا منصوب شده بود اما به حضور ایشان در مرند نیاز داشتیم و بر این اساس ایشان به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان انتخاب شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جمعیت 250 هزار نفری شهرستان مرند و وجود پروژه‌های کلان در این شهرستان، گفت: امیدوارم فرماندار جدید با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و معتمدان شهرستان و اقشار مختلف مردم بتواند در جهت تحقق اهداف نظام و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های علیار راستگو، فرماندار پیشین مرند، داود گرشاسبی به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز