معاون استاندار در جلسه معارفه مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری تأکید کرد:

ضرورت کارآمد بودن بخش اداری استانداری/ نیازمند نگاه کیفی در پروسه اداری هستیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۰:۵۳
کد خبر: ۶۹۸۱۸۲
ضرورت کارآمد بودن بخش اداری استانداری/ نیازمند نگاه کیفی در پروسه اداری هستیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به چابک سازی سیستم اداری گفت: انتظارها از بخش اداری استانداری بسیار بیشتر از دیگر ادارات است ازاین‌رو کارآمد بودن بخش اداری در این مجموعه بیش از گذشته باید مورد تأکید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری، در جلسه شورای مدیران معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در وضعیت فعلی نیازمند هم‌پوشانی فعالیت‌ها و همراهی تمامی نیروها برای تحقق برنامه‌های دولتی در استان هستیم ازاین‌رو انتظار می‌رود کارمندان بخش‌های اداری خود الگویی برای دیگر بخش‌ها باشند.

وی، خواستار مسلط بودن کارکنان بخش اداری به تمام قوانین مرتبط شد و گفت: هر یک از کارکنان باید در بخش مربوطه به تمام قوانین و مقررات تسلط کافی داشته باشند و در بحث‌های تخصصی راحت‌ترین پاسخ ممکن را انتخاب نکنند بلکه بهترین پاسخ ممکن را به دیگر بخش‌ها و دیگر سازمان‌ها پیشنهاد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه نگاه صرف کارمندی جوابگوی نیازهای امروز جامعه نیست خاطرنشان کرد: به‌منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیش رو نیازمند نگاه کیفی در پروسه اداری هستیم.

جهانگیری، افزود: از تمامی کارکنان دولت در استان انتظار داریم بادل و جان و باکمال تمرکز فعالیت‌های مربوطه را پیگیری کنند و وظایف خود را تنها در محدوده زمان اداری خلاصه نکنند چراکه اگر می‌خواهیم برای کشور و سازمان خود مفید باشیم باید با تمام وجود مأموریت‌های محوله را پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از خدمات علیرضا کریمی مدیرکل  سابق دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری تقدیر کرد ، همچنین در این جلسه سیاوش یوسفی به‌عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز