جانشین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی خبر داد:

برگزاری کارگاه ها و مشاوره های تخصصی ویژه شرکت های دانش بنیان در استان/تشریح نحوه استفاده از خدمات ارائه شده

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۹:۰۳
کد خبر: ۶۹۹۱۶۴
جانشین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از برگزاری کارگاه های و مشاوره های تخصصی با محوریت توانمند سازی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فرزین مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز کارگاه توانمند سازی با محوریت تجاری سازی با حضور فعالان شرکت های دانش بنیان و فناور در استان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز نیز شاهد برگزاری کارگاه تامین مالی و سرمایه گذاری در محل مرکز شماره سه فنی حرفه ای استان خواهیم بود.

فرزین مقدم همچنین با اشاره به برپایی  مشاوره های تخصصی ویژه شرکت های دانش بنیان و مستقر در پارک های علم و فناوری افزود: این مشاوره ها در محورهای مدل کسب و کار، تامین مالی ، صادرات، بیمه و تامین اجتماعی، مالیات، بازاریابی و تجاری سازی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

وی از برپایی میز پذیرش  نیز در این سه روز در استان خبر داد و گفت: هم شرکت های دانش بنیان و هم شرکت هایی که پتانسیل دانش بنیان شدن را دارند می توانند ار این میز استفاده کنند.

جانشین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، گفت: فعالان عرصه فناوری می توانند برای استفاده از این خدمات که به صورت رایگان ارائه می شوند با شماره 09108940317 تماس حاصل کرده و از خدمات برجسته صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز