استاندار آذربایجان شرقی:

تبریز برای میزبانی شایسته از مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا آماده است

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۹:۰۷
کد خبر: ۷۰۲۹۷۲
تبریز برای میزبانی شایسته از مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا آماده است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی مقدمات و زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا و میزبانی از اجلاسیه روسای فدراسیون‌های بولینگ و بیلیارد کشورهای آسیایی فراهم شده تا کلانشهر تبریز، میزبانی شایسته برای این دور از رقابت‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در دیدار با رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران و اعضای کمیته برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات آسیایی اسنوکر و سی‌وسومین نشست مجمع عمومی کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی با اعلام این مطلب اظهار کرد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، بهترین فرصت برای شناساندن فرهنگ و جاذبه های گردشگری کشورمان در میان کشورهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی است.

 

خدابخش خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، همکاری قابل ستایشی داشته و شاهد هستیم که تبریز برای چندمین بار، میزبان یک رویداد بین‌المللی ورزشی در طی این چند ماه اخیر می شود.

 

هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان در این دیدار با  قدردانی از همکاری های مدیران و مسئولان استان آذربایجان شرقی در خصوص میزبانی سی وچهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا اسنوکر گفت: میزبانی از رویدادهای بین المللی می تواند در تبلیغ و علاقمندی جوانان در این رشته تاثیر گذار باشد.

 

وی با اشاره به حضور روسای فدراسیون ورزش های بلیاردی از 30 کشور آسیایی در سی‌وسومین نشست مجمع عمومی کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی در تبریز بیان کرد: علاوه بر این نشست در حاشیه رقابت‌های قهرمانی اسنوکر آسیا یک دوره ارتقای داوری نیز برگزار خواهد شد.

 

مسابقات آسیایی اسنوکر از 16 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی صدرای تبریز برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز