معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی :

دستگاه‌ها اجرایی برنامه‌های اشتغال سال ۹۷ را به دبیرخانه اشتغال ارائه کنند/ فرمانداران در جلسات شورای اشتغال حاضر می‌شوند

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۰۶۲۸۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، خواستار ارائه برنامه‌های اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر برنامه اشتغال سال 97 را با تعریف ریز پروژه‌ها و میزان اشتغال‌زایی به دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در کارگروه تخصصی اشتغال اظهار کرد: انتظار داریم سازمان برنامه‌وبودجه نیز هرچه سریع‌تر مصوبات این کارگروه را به‌صورت کارشناسی ارزیابی کرده و به این شورا ارائه دهد.

وی، با تأکید بر بروز رسانی رسته‌ها در بحث اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی گفت: برحسب نیاز مناطق به‌روزرسانی رسته‌ها در این بخش‌ها باید موردتوجه دبیرخانه مربوطه قرار گیرد ازاین‌رو انتظار داریم مکاتبات موردنیاز هرچه سریع‌تر انجام و نسبت به ارائه درخواست تغییر رسته‌ها اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، از ثبت‌نام 1797 طرح در سامانه کارا خبر داد و گفت: از این تعداد طرح 677 مورد بعد از ارزیابی کمیته فنی به بانک‌ها معرفی‌شده است.

جهانگیری، از تصویب 80 طرح در بخش تسهیلات روستایی مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد و افزود: انتظار داریم دبیرخانه‌ها بیش از گذشته بر فرایند بعد از تصویب و پیگیری امور متمرکز شوند تا شاهد افزایش جذب تسهیلات در استان باشیم.

وی خواستار حضور فرمانداران در جلسات کارگروه تخصصی اشتغال شد و گفت: به‌منظور آشنایی بیشتر فرمانداران با فرایند عملکرد این شورا و طرح مباحث موردی شهرستان‌ها در هر یک از جلسات یکی از فرمانداران در این شورا حضور می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز