با حکم وزیر کشور؛

بهروز مهدوی به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی منصوب شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۱۰۶۹۷
بهروز مهدوی به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی منصوب شد
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با صدور حکمی، بهروز مهدوی را به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی به استناد مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر و بنا به پیشنهاد استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی را به سمت دبیر این شورا منصوب کرد.

وزیر کشور در این حکم بر ایجاد هماهنگی و همکاری با دستگاه‌های عضو شورا و برگزاری منظم جلسات به منظور اجرای اقدامات موثر در حوزه مقابله با عرضه، انجام فعالیت‌های پیشگیرانه با همفکری دانشگاهیان و فرهیختگان استان با رویکرد اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین جامعه جهت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اشتغال بهبودیافتگان، پیگیری اقدامات قضایی و ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و رعایت قوانین و انضباط اداری از طریق برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد، هدفمند و مبتنی بر اصول تأکید کرده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با تأکید بر رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید برای دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی آرزوی توفیق کرده است.

 

 

نظر شما