معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

قطعه‌سازی تبریز توانمندی تنوع‌بخشی به محصولات خود را دارد/ ضرورت اولویت‌بندی در ارائه تسهیلات نوسازی

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۵:۰۵
کد خبر: ۷۱۱۱۰۵
قطعه‌سازی تبریز توانمندی تنوع‌بخشی به محصولات خود را دارد/ ضرورت اولویت‌بندی در ارائه تسهیلات نوسازی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های فنی و مهندسی در سطح استان گفت: امروز صنعت قطعه سازی در استان با قدرت فعالیت می کند و این صنعت توان تنوع بخشی به تولید محصولات خود را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست تخصصی صنعت قطعه سازی با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهارکرد: با توجه به وضعیت موجود ماشین آلات صنعتی در استان به روز رسانی ماشین آلات صنعت قطعه سازی  نیز ضروری است.

وی، با تاکید بر  ضرورت حمایت های خاص دولت از صنایع مهم استان خاطرنشان کرد: اگر تسهیلاتی در بخش نوسازی ارایه می شود انتظار می رود این تسهیلات با در نظر گرفتن اولویت های تعریف شده ، دقیق و شفاف باشد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم جهشی در صنعت و تولید استان و کشور اتفاق بیفتد باید ضمن احصای اولویت ها با ارایه مشوق های خاص صنعت را در مسیر درست حمایت کنیم.

جهانگیری، با اشاره به قرارداد همکاری مشترک بین مؤسسه فناوری اتریش (AIT) و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در حوزه قطعه‌سازی خودرو تبریز گفت:  پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو یکی از اقدام ارزشمندی بود که توانسته است در بحث نرم افزاری به صنعتگران خودروسازی کمک کند.

وی ادامه داد: ما خوشبختانه طی سال های گذشته با وزارت نفت نیز ارتباط خوبی داشته ایم و تلاش می کنیم تا با تنوع بخشی به تولید محصولات قطعه سازی استان به بازار نفت و گاز نیز ورود جدی داشته باشیم.

در این جلسه که با حضور رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان تشکل‌های صنعت قطعه‌سازی و رؤسای دستگاه‌های مسئول به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات این صنعت پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز