دومین نشست بانوان کارآفرین و مدیران زن تشکل‌های مردم‌نهاد آذربایجان شرقی مطرح شد؛

ضرورت رفع موانع فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۱۱۸۲۷
ضرورت رفع موانع فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه
دومین نشست بانوان کارآفرین و مدیران زن تشکل‌های مردم‌نهاد استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه زنان با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در این نشست اظهار داشت: مایه افتخار است که بانوان تحصیل‌کرده ما به جای اینکه به دنبال استخدام در ادارات و سازمان‌ها باشند وارد عرصه کارآفرینی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شده‌اند.

وی با تأکید بر شناسایی نیازها و مشکلات بانوان کارآفرین و زنان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های مردم‌نهاد، گفت: مسئولان باید نسبت به رفع موانع فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در این نشست همچنین به صورت اختصاصی به مسائل و مشکلات تعدادی از بانوان کارآفرین و بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی رسیدگی و دستورهای لازم درخصوص حل این مشکلات را به مدیران مربوط صادر کرد.

در این نشست که مدیران کل امور اجتماعی و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در آن حضور داشتند، 10 نفر از بانوان فعال در حوزه فعالیت‌های قرآنی، صنایع چاپ و بسته‌بندی، حمایت از حیوانات، مدیریت بازاریابی و فروش، نساجی و رنگرزی، حمایت از بیماران هموفیلی، صنایع دستی و چرم و خدمات گردشگری به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز