معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

برنامه عملیاتی بهبود فضای کسب و کار در استان تدوین می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۲۲۱۷
برنامه عملیاتی بهبود فضای کسب و کار در استان تدوین می‌شود
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تدوین برنامه بهبود فضای کسب و کار در استان خبر داد و گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی استان مسئولیت تدوین برنامه عملیاتی بهبود فضای کسب و کار را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست تخصصی فضای کسب و کار، اظهار کرد: بر اساس این برنامه عملیاتی و بر مبنای زمان بندی مشخص شده  دولت و بخش خصوصی با تعامل و همکاری تنگاتنگ با یکدیگر باید در مسیر بهبود فضای کسب و کار قدم بردارند.

 

وی از پیگیری پایش فضای کسب و کار در استان نیز خبر داد و گفت:بر اساس برنامه های ملی مسئولیت این موضوع برعهده اتاق های بازرگانی است و بدون شک با انجام این پایش برنامه ریزی ها دقیق تر خواهد بود.

 

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، رتبه استان در بحث کسب و کار را نامناسب دانست و اظهار کرد: هدفگذاری ما برای سال جاری در بحث کسب و کار رتبه زیر 15است و رسیدن به این جایگاه همت تمامی متولیان امر را طلب می کند.

 

در ادامه این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی و صنعتی استان نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص راه کارهای بهبود فضای کسب و کار در استان ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز