امروز رخ داد ؛

استاندار آذربایجان ‌شرقی بر تسریع در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر تأکید کرد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۲۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۴۰۱۱
استاندار آذربایجان ‌شرقی بر تسریع در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر تأکید کرد
استاندار آذربایجان ‌شرقی با تأکید بر تسریع در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر، اظهار داشت: رئیس جمهور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان تیر ماه مهلت داده است تا این تسهیلات را با متقاضیان پرداخت کند که لازم است دستگاه‌های مسئول و بانک‌های عامل برای استفاده از این فرصت اهتمام کافی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، بر شناسایی و رفع موانع موجود بر سر راه پرداخت این تسهیلات تأکید کرد و از معاون امور اقتصادی استانداری خواست تا به همراه اعضای کمیته بررسی طرح‌های اشتغال در بانک‌های عامل حضور یافته و روند پرداخت تسهیلات را از نزدیک بررسی کنند.

وی با اشاره به پرداخت تنها 9 فقره تسهیلات از مجموع 1024 پرونده معرفی شده به بانک‌های استان، گفت: بخش قابل توجهی از متقاضیان پس از معرفی به بانک، برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند که باید دلایل انصراف آنها بررسی شود.

خدابخش همچنین از عدم حضور برخی از مدیران بانک‌ها در این جلسه انتقاد کرد و گفت: مدیری که حوصله حضور در یک جلسه را ندارد بهتر است که از مسئولیت کناره‌گیری کند.

استاندار آذربایجان شرقی از دبیرخانه کارگروه اشتغال استان نیز خواست تا ضمن اصلاح سامانه تسهیلات اشتغال فراگیر، امکان ثبت‌نام متقاضیان همه رسته‌ها و همچنین متقاضیان تسهیلات برای طرح‌های توسعه بدون توجه به سابقه دریافت تسهیلات در گذشته را فراهم کنند.

در این جلسه که دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در آن حضور داشتند، روند ثبت‌نام، بررسی، معرفی و پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر بررسی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز