مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت توجه به اهمیت امنیت در بانک ها

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۰:۱۰
کد خبر: ۷۱۶۵۵۰
ضرورت  توجه به اهمیت امنیت در بانک ها
جلسه توجیهی مدیران و کارشناسان IT بانک‌های استان به منظور پیشگیری از حملات سایبری به سیستم بانکی در دادگستری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه بر ضرورت اهمیت امنیت در بانک ها اشاره کرد و افزود: از آنجا که بانک ها، دارایی ها و سرمایه های مردم را در اختیار دارند بحث امنیت در آنها بسیار جدی است و امیدواریم با برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی گامی مؤثر در راستای امنیت بانک های استان برداریم.

علیرضا کریمی با اشاره به نامه های ارسالی اداره کل پدافند غیرعامل در خصوص لزوم آمادگی سازمان ها و دستگاه های اجرایی در برابر حملات سایبری و هشدارهای لازم در خصوص انتشار باج افزارها و بدافزارها گفت: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم با عمل کردن به این دستورالعمل ها و جدی گرفتن آنها امنیت دستگاه های خود را بالا ببرند تا بتوانند از موج حملات سایبری اخیر که جهانی شده به سلامت عبور کنند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل در استان گفت: پدافند غیرعامل در استانداری یک دستگاه نظارتی و هماهنگ کننده است که با 11 کارگروه و 2 قرارگاه وظیفه نهادینه کردن پدافند غیرعامل را در استان بر عهده دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با اشاره به بازدیدهای سایبری کارشناسان این اداره کل گفت: این اداره کل با همکاری قرارگاه سایبری استان در سال جدید بازدیدهای سایبری خود را از دستگاههای اجرایی شروع کرده و امیدواریم تمامی ارگانها با اکیپ بازرسی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

نظر شما