شهردار منطقه یک تبریز خبر داد:

اجرای طرح وسیع نهضت آسفالت در شهرداری منطقه یک تبریز/ اجرای طرح ویژه پاکسازی و زیباسازی همزمان با آغاز فصل تابستان

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۷۱۸۹۲۳
اجرای طرح وسیع نهضت آسفالت در شهرداری منطقه یک تبریز/ اجرای طرح ویژه پاکسازی و زیباسازی همزمان با آغاز فصل تابستان
شهردار منطقه یک تبریز از اجرائی شدن طرح نهضت آسفالت در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا قربانیان با بیان این مطلب اظهار کرد: بنا به دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز در جهت ساماندهی وضعیت آسفالت مناطق، بلافاصله منطقه یک وارد فاز عملیاتی شده و در همین راستا اقدامات گسترده ای را آغاز کرد.

شهردار منطقه یک گفت: اولویت نخست این منطقه، مسیرهای شریانی و مناطق کم برخوردار و همچنین نقاط هدف در حوزه گردشگری است که به دقت بررسی و در چندین فازعملیاتی می شود.

شایان ذکر است، هم اکنون در چند نقطه از سطح منطقه اقدامات لازم جهت توزیع آسفالت ، زیرسازی و اصلاح خیابانها و کوچه ها انجام می پذیرد.

اجرای طرح ویژه پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه یک با آغاز فصل تابستان

 شهردار منطقه یک از اجرای طرح ویژه پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش، قربانی اعلام داشت: با آغاز فصل تابستان و نیاز به آمادگی بیش از پیش منطقه جهت ساماندهی ، پاکسازی و زیباسازی حوزه به ویژه پارک ها و بوستان های موجود جهت استقبال از مهمانان تابستانه طرح ویژه ای از سوی معاونت حوزه خدمات شهری و اجرایی منطقه آغاز می شود.

شهردار منطقه یک گفت : این طرح شامل رنگ آمیزی دیوارها ،اصلاح وضعیت سرویس‌های بهداشتی، اصلاح آلاچیق ها ،راه اندازی آبنماها، تجهیز نمازخانه ها و... است که در دستور کار قرار گرفته است.

 وی افزود : با تمام توان در جهت استقبال از مهمانان تابستانه که در تبریز ۲۰۱۸ حضور خواهند یافت تلاش نموده و شرایط ویژه ای را جهت رفاه حال همشهریان و مسافرین گرانقدر فراهم خواهیم کرد.

تسریع در اجرای پروژه ها پس از بازدید شهردار کلانشهر تبریز

قربانیان تبریزی از تسریع دراجرای پروژه ها پس از بازدید شهردار محترم کلانشهر تبریز از پروژه های این منطقه خبر داد.

 بر اساس این گزارش، قربانیان با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی بازدید شهردار محترم کلانشهر تبریز از پروژه های در حال اجرای منطقه، ایشان بر تسریع و جدیت در انجام امورات تاکید ورزیدند که بلافاصله تمامی اکیپ های مختلفی که در حال انجام پروژه ها هستند روندکاری خود را سرعت بخشیده و معاونتهای این مجموعه با توان مضاعف فعالیتهای خود را تداوم می دهند.

شهردار منطقه یک اظهار داشت : پروژه ساختمان آتش نشانی پیشرفت چشمگیری داشته و همچنین بلافاصله پس از بازدید ، اجرای پروژه های پارک گلکار ، پارک معلم ، اصلاح وضعیت مهران رود و چند پروژه دیگر سرعت بالائی به خود گرفته است.

پیشرفت فیزیکی پروژه عملیات کفسازی پیاده روهای مسیر ایده لو

قربانیان تبریزی شهردار منطقه یک از پیشرفت فیزیکی پروژه پیاده رو سازی مسیر ایده لو خبر داد.

قربانیان اظهار داشت: این پروژه دارای اهمیت بسیاری در حوزه پیاده روسازی و تردد امن و آرام است که آعاز شده است و هم اکنون با سرعت در حال اجرای آن می‌باشیم .

شهردارمنطقه یک گفت : اصلاح پیاده‌روها باعث آرامش روحی در شهروندان می‌گردد و در حین پیاده‌روی مخاطرات ترافیکی و موانع ایجاد شده از بین رفته و مسیری روان ،منطقی و پویا را شاهد خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی منطقه به سرعت در تداوم اجرای پروژه انجام وظیفه نموده و شاهد پیشرفت محسوسی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز