معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

استقرار میز خدمت حضوری در استانداری

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۹۷۱۸
استقرار میز خدمت حضوری در استانداری
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از استقرار میز خدمت حضوری در استانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی، با تأکید بر تسهیل فرایندهای موردنیاز مردم در مراجعه به ادارات و سازمان‌ها اظهار کرد: با توجه به احصای 112 خدمت قابل‌اجرا در بخش میز خدمت حضوری در حال حاضر این میز با ارائه 37 خدمت به مردم عزیز استان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌ازاین میز خدمت در قالب حقوق شهروندی پیگیری می‌شد اما با استقرار میز خدمت حضوری بخشی از خدمات به‌صورت صفرتا 100 در این بخش انجام خواهد شد.

جهانگیری، برقراری ارتباط دوسویه با مردم را ضروری دانست و گفت: ما باید بتوانیم خدمات موردنیاز مردم را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه به آن‌ها ارائه کنیم.

وی از به‌کارگیری کارشناسان باتجربه استانداری در این بخش خبر داد و افزود: تلاش ما حضور کارشناسان باتجربه و توانمند در این بخش است تا با تسلط بر بخش‌های تخصصی بتوانند به شکل احسن به ارائه خدمات اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، توجه به تعالی سازمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت: خوشبختانه در راستای توسعه مدیریت کیفیت اقدامات ارزشمندی از سوی دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری انجام‌شده است و امیدواریم بتوانیم این روند را در دیگر بخش‌های نیز تسری دهیم.

وی با اشاره به‌ضرورت رصد برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان گفت: انتظار داریم کارگروه‌های تخصصی ضمن تدوین برنامه مدون یک‌ساله بازمان بندی مشخص و دقیق تشکیل و نتایج عملکردشان به‌موقع ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز