معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

همایش علمی آیت الله سبحانی با همکاری دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی استان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۱:۱۸
کد خبر: ۷۲۱۴۹۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بررسی اندیشه های علمی آیت الله جعفر سبحانی خبر داد و گفت: این همایش با همکاری تمامی سازمان های مرتبط و بخصوص دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری، در نشست هماهنگی اجرای این همایش گفت: این همایش آبان ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و محققین در شهرهای تهران، قم و تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش دو روزه شامل تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ آیت الله سبحانی  و بخش تخصصی ارائه مقالات در محورهای مربوط به علوم نقلی و سیره علمی و عملی حضرت آیت الله سبحانی  خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مفاخر استان خاطرنشان کرد: بزرگداشت افراد شاخص و بنام نه تنها وظیفه ملی بلکه وظیفه شرعی است تا بتوانیم سیره و زندگی این بزرگان را به مردم و بخصوص جوانان معرفی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تمامی سازمانها ، ادارات و نهادهای فرهنگی استان خواست تا با همراهی برگزار کنندگان این مراسم در برگزاری باشکوه این همایش در راستای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در استان قدم بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز