معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان :

نخبه اجتماعی نیاز امروز کشور است/ تسهیلات صد میلیونی به جوانان کارآفرین

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱:۰۸
کد خبر: ۷۲۲۰۱۴
نخبه اجتماعی نیاز امروز کشور است/ تسهیلات صد میلیونی به جوانان کارآفرین
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ضرورت حضور جوانان در عرصه های اجتماعی گفت: نخبه اجتماعی نیاز امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد مهدی تندگو در نشست صمیمی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان اظهار کرد: مدرک گرایی صرف معضلی است که در بخش های مختلف به چشم می خورد و متاسفانه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی در شغل هایی که هیچ ارتباطی با تحصیلات آنها ندارند شاغل هستند و دلیل این امر تولید مدرک بدون توجه به بازار کار بوده است.

وی ادامه داد: در بحث نخبه اجتماعی تحصیلات برای ما ملاک نیست و ما به دنبال جوانانی هسایم که بتوانند کار آفرین باشند و در جامعه پویا هستند.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال زایی یکی از اصلی ترین دغدغه هایی است که ما نیز به این موضوع توجه داریم و با هماهنگی های صورت گرفته از طریق صندوق کار آفرینی امید تسهیلات کم بهره تا سقف صد میلیون تومانی برای کار آفرینان جوان در نظر گرفته شده است.

وی از تغییر سن جوانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:مصوبه تغییر سن جوانی از 18 تا35سال درستاد ساماندهی امور جوانان اخد شده است و امیدواریم در اولین جلسه شورای عالی جوانان نیز  این موضوع تصویب شود.

وی با اشاره به تخصص گرایی در امور ایت معاونت با اشاره به دفاتر مشاور ازدواج گفت: باید در امر ازدواج کار تخصصی انجام شود، ما معتقد هستیم باید دفاتر حوزه ازدواج به طور کامل تخصصی و روانشناسی اداره شود.

این خبر تکمیل می شود....

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز