معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز:

اجرای ویژه برنامه های اوقات فراغت با شعار "شهروند شاد، شهر بانشاط"

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۷۲۲۶۶۶
اجرای ویژه برنامه های اوقات فراغت با شعار شهروند شاد، شهر بانشاط
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در آیین افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت استان که پ در فرهنگسرای الغدیر برگزارگردید گفت: امسال برنامه های اوقات فراغت شهرداری تبریز با شعار شهروند شاد و شهر بانشاط برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی   گفت: شهرداری تبریز در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان  برنامه‌های متنوع فرهنگی وهنری، گردشگری وتفریحی و آموزشی  در تمام مناطق شهر با رویکرد نشاط اجتماعی   تدارک دیده است تا شهروندان از اوقات فراغت خود بیشترین بهره را ببرند.

حمیدی در ادامه  افزود : این برنامه با هدف گذاری مشخص ویژه خانواده ها وگروه های سنی  مختلف در مراکز فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با بیان این که رویکرد این معاونت تقویت فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی ، الگوی تفریح سالم و آموزش فراگیر شهروندان درحوزه شهروندی و شهرنشینی است، تاکید کرد: شهرداری تبریز با ارائه و اجرای برنامه های مختلف در طول سال برای همه سنین و ذائقه ها طی چهار   سال متمادی توانسته است عنوان نهاد پرمخاطب و فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت را در سطح استان کسب کند.

حمیدی به ویژگی‌های طرح اوقات فراغت شهرداری تبریز اشاره و بیان کرد: طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای مخاطبان برنامه وجود دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: تلاش ما این است که بتوانیم به سهم خودمان در غنی سازی اوقات فراغت به نتایج مطلوب دست یابیم به نحوی که این نتایج منجر به نشاط اجتماعی ، افزایش سطح آگاهی، دانش، اطلاعات و آموزش عمومی شهروندان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز