مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

رشد ۴۵ درصدی کمک های نقدی مردم آذربایجان شرقی به نیازمندان

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۹:۴۹
کد خبر: ۷۲۲۸۴۶
رشد ۴۵ درصدی کمک های نقدی مردم آذربایجان شرقی به نیازمندان
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار استان در سه ماهه نخست سال جاری حدود 12 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد کلامی با بیان این‌که از مجموع کمک های مردم استان، هفت میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت نقدی بوده است، افزود: کمک های نقدی مردم نیکوکار استان به مددجویان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.      
                                                                                                              
وی با تاکید بر این‌که مردم نوعدوست آذربایجان شرقی همیشه در کارهای خیر پیشقدم بوده اند، بیان کرد: مردم و خیران استان در سه ماهه نخست امسال چهار میلیارد و 782 میلیون تومان به صورت غیرنقدی به مددجویان تحت حمایت کمک کردند که این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد رشد نشان می دهد. 
                                                                                                                              
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که افزایش کمک ها، نشان دهنده اعتماد مردم و خیران به این نهاد است، گفت: عملکرد شفاف کمیته امداد استان باعث افزایش اعتماد مردم و کمک های آنان به این نهاد شده است. 
  
وی با اعلام این‌که کمک های مردم نیکوکار و خیران هر شهرستان فقط برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می شود، اظهار کرد: منابع کمیته امداد برای تامین نیازهای متعدد مددجویان تحت حمایت محدود است و این نهاد نیازمند کمک بیشتر خیران و مردم نوعدوست آذربایجان شرقی است.     
                                          
کلامی با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، گفت: مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی برای سهولت در پرداخت کمک های خود به نیازمندان می توانند از کد آنی پرداخت #041*8877* استفاده کنند.                                                         

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز