دبیر اجرایی نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان هریس:

انعقاد ۹ طرح به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان در همایش فرصت های سرمایه گذاری هریس/ جذب سرمایه گذار مهمترین اولویت برای توسعه شهرستان هریس

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۹:۰۸
کد خبر: ۷۲۶۵۲۹
انعقاد ۹ طرح به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان در همایش فرصت های سرمایه گذاری هریس/ جذب سرمایه گذار مهمترین اولویت برای توسعه شهرستان هریس
دبیر اجرایی نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان هریس با اشاره به استقبال گسترده سرمایه گذاران از این همایش گفت: تاکنون تفاهم نامه ۹ طرح به ارزش حدود 260 میلیارد تومان بین سرمایه گذاران و مسئولین ارشد شهرستان منعقد شده که 3 طرح پیشنهادی سرمایه گذاران برای امضای تفاهم نامه در مرحله بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، روح اله خلیلی جاوید در نخستین همایش سرمایه گذاری شهرستان هریس که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، افزود: با طرح های توسعه و تسهیلاتی که از سوی دولت برای شکوفایی و رونق اقتصادی این شهرستان اتخاذ شده امیدواریم بسیاری از مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان برطرف شود.

او با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان برای جذب سرمایه گذار گفت: مهمترین هدف همایش سرمایه گذاری شهرستان هریس معرفی ظرفیت های این شهرستان برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و معدن است.

دبیر اجرایی نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان هریس تصریح کرد: اقدام های خوبی از سوی فرمانداری و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور افزایش جذب سرمایه گذاران انجام شده است.

خلیلی جاوید وجود انرژی های نو را برای توسعه سرمایه گذاری در این شهرستان مهم دانست و تاکید کرد: تامین زیرساخت ها در بخش های مختلف موجب رشد و شکوفایی خواهد شد.

او به اهمیت اتمام پروژه بزرگراه تبریز - هریس - اهر در زمینه توسعه همه جانبه شهرستان هریس اشاره کرد و گفت: اتمام این پروژه تاثیر بسیاری در رشد و توسعه منطقه خواهد داشت. 

دبیر اجرایی نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان هریس همچنین تامین زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذار را مستلزم همت مضاعت تمام شهروندان و مسئولان متولی دانست و اظهار کرد: این همایش با پیگیری برخی از مسئولان شهرستان به ویژه حجت الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه شهرستان و عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و همچنین علی محمودی فرماندار تلاشگر شهرستان برگزار شد.

او تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های گسترده سرمایه گذاری، بسته های سرمایه گذاری متعددی در بخش های مختلف به سرمایه گذاران شرکت کننده در این همایش پیشنهاد شد که در این زمینه تلاش می کنیم از تمام طرح های مطالعه شده برای معرفی شهرستان استفاده شود تا سرمایه گذاری در این شهرستان به مرور افزایش یابد.

او با اشاره به استقبال گسترده سرمایه گذاران از همایش فرصت های سرمایه گذاری گفت: تاکنون تفاهم نامه ۹ طرح به ارزش حدود 260 میلیارد تومان بین سرمایه گذاران و مسئولین ارشد شهرستان منعقد شده که در حال حاضر 3 طرح پیشنهادی سرمایه گذاران برای امضای تفاهم نامه در مرحله بررسی است.

 

نظر شما