معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

ضرورت وحدت برای گذر از وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۲:۰۱
کد خبر: ۷۲۶۸۳۰
ضرورت وحدت برای گذر از وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گذر از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را نیازمند وحدت و همراهی مردم و دولت دانست و گفت: گذر از شرایط اقتصادی فعلی نیازمند وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست تخصصی بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان که با حضور مسعود پزشکیان – نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی - برگزار شد اظهار کرد: امروز بیش از گذشته نیازمند حضور تمام‌عیار بخش خصوصی در عرصه اقتصادی هستیم و امیدواریم بتوانیم ما نیز در کنار فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعت گران به اعتلای و توسعه کشور کمک کنیم.

او با اشاره به‌ضرورت احصاء مشکلات ویژه صنعت توسط اتحادیه‌های مرتبط خاطرنشان کرد: انتظار داریم انجمن‌های تخصصی با احصاء دقیق مشکلات به‌صورت کلی راهکارهای پیشنهادی برای رفع آن‌ها را نیز ارائه کنند تا ما با تمام توان برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به احصاء بخشی از مسائل پیش روی تولیدکنندگان گفت: نیاز به ارز، تأمین مواد اولیه از داخل و خارج، تأمین نقدینگی و امکان واردات بدون انتقال ارز ازجمله شاخص‌ترین مشکلات فعالان اقتصادی استان است که ما تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های موردنیاز نسبت به رفع بخشی از آن‌ها اقدام کنیم.

او از برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد کشوری برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعت گران استان خبر داد و گفت: این نشست با پیگیری‌های دکتر پزشکیان نایب‌رئیس محترم مجلس شورای اسلامی نهایی شده است و نمایندگانی از استان با مدیران ارشد اقتصادی کشور دور یک میز مسائل اقتصادی استان را بررسی می‌کنند.

 

نظر شما