استاندار مطرح کرد:

معافیت‌های مالیاتی سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان/ مسئولان به بخش خصوصی احترام بگذارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۱:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۷۹۰
معافیت‌های مالیاتی سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان/ مسئولان به بخش خصوصی احترام بگذارند
استاندار آذربایجان شرقی از معافیت 13 ساله مالیاتی سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی سرمایه گذاری می کنند خبر داد و گفت: صادرکنندگان کالا نیز که با نام و علامت تجاری خود صادرات می کنند معاف از پرداخت مالیات خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان هشترود، افزود: تولید یعنی برکت و باید به دید مثبت و خیر خواهانه به آن نگاه کنیم و به جای سنگ اندازی جلوی تولیدکنندگان، راه درست را به آنها نشان دهیم.

وی گفت: دشمنان نظام امروز موجودیت نظام را هدف قرار داده اند و با ایجاد جنگ اقتصادی می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این شرایط باید توصیه‌های مقام معظم رهبری را که با دوراندیشی خود از چندن سال پیش به مسائل اقتصادی توجه داشته‌اند جامه عمل بپوشانیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان خدمتگزار نظام وظیفه داریم این آرمان و ایده‌های مقام معظم رهبری را در جهت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت واقعی از کالای ایرانی تحقق بخشیم و اگر می‌خواهیم این دوران سخت اقتصادی را با عزت و سربلندی سپری کنیم، باید به مسائل اقتصادی توجه کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اذعان داشت: اقتصاد کشور به دست بخش خصوصی است و وظیفه ما است که به بخش خصوصی احترام بگذاریم و تمام دستگاه‌های اجرایی در خدمت بخش خصوصی باشند و مشکلاتشان را رفع کنند.

وی بر لزوم توجه به بخش خصوصی و احترام مسئولان به سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: توجه به بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه حضور آنها در بخش اقتصادی یکی از مولفه های رشد اقتصادی است.

خدابخش با اشاره به تعداد واحدهای تعطیل در شهرستان هشترود و کل استان، تصریح کرد: ای کاش این واحدها از ابتدا با مسائل بانکی، توجیه اقتصادی، طرح و بازاریابی از ابتدا آشنا بودند تا امروز دچار این بحران نمی‌شدند.

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: به هر حال ما باید به داد تک تک این واحدها برسیم تا از این وضعیت خارج شوند، امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و در این شرایط حتی این واحدهای تعطیل هم مورد نیاز جامعه هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات اکثر این واحدها مدیریتی است، افزود: کارآفرینی کار هرکسی نیست و باید کارآفرینی را به کارآفرینان واقعی بسپاریم.

وی همچنین به عملیات احداث آزادراه مراغه - هشترود اشاره کرد و گفت: اتمام این طرح می تواند رشد اقتصادی منطقه را سرعت بخشد.

وی بر اتمام پایاب سد سهند و برخورداری کشاورزان هشترودی از آن نیز تاکید کرد.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این جلسه، ایجاد شبکه و تصفیه خانه فاضلاب، اتمام و تکمیل پروژه پایاب سد سهند، تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز استخر و نیز فراهم نمودن زمینه فراوری معادن این شهرستان را خواستار شد.

حمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به مشکل کمبود آب شرب در روستاهای هشترود اشاره کرد و گفت:بهره برداری از سد کلقان می تواند مشکل آب شرب سالم و بهداشتی شهر هشترود و 52 روستای آن را حل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز