معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد:

اهدای جهیزیه به ۱۹۸ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۴:۵۵
کد خبر: ۷۳۰۲۶۶
اهدای جهیزیه به ۱۹۸ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 198 سری جهیزیه از طریق مشارکت‌های مردمی در سه ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی اهدا شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان‌شرقی، ابراهیم جعفری با ارائه‌ی گزارشی از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، اظهار کرد: 198 سری جهیزیه از طریق مشارکت‌های مردمی در سه ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی اهدا شده است. 
  
او بابیان اینکه برای تامین این تعداد جهیزیه بیش از 695 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این مبلغ حدود 192 میلیون تومان از طریق صدقات بوده و بقیه از محل اعتبارات دولتی تامین‌ شده است. 
  
جعفری ادامه داد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تهیه شده و در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد. 
  
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان گفت: اکنون 200 نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه هستند که به همت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تامین می‌شود. 
  
او با اعلام اینکه در سال گذشته دو هزار و 451 سری جهیزیه با هزینه هفت میلیارد و 478 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد، افزود: برای تامین این تعداد جهیزیه چهار میلیارد تومان از طریق صدقات مردم و کمک های خیران و بقیه از طریق اعتبارات دولتی هزینه شده است. 
  
او به اهمیت کمک خیران استان در تهیه جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود. 
  
جعفری با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تامین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز