معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای فاز سوم طرح جدید تابلو های راهنمای مسیر در تبریز

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۴:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۷۴۹
اجرای فاز سوم طرح جدید تابلو های راهنمای مسیر در تبریز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از اجرای فاز سوم طرح جدید تابلوهای راهنمای مسیر در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  مهدی یوسفی با اعلام این خبر گفت : در راستای هدفمند سازی سفر های شهری و جلوگیری از سفرهای زاید و  تسهیل مسیر یابی رانندگان در سطح شهر، معاونت حمل ونقل از سال گذشته اقدام به ساماندهی و طراحی تابلوهای راهنمای مسیر در شبکه معابر شهری نموده است .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به استقبال شهروندان و مسافران و اینکه این تابلو ها اثر بخشی مناسبی داشته است معاونت حمل و نقل فاز سه تابلو های راهنمای مسیر را برای معابر دارای عرض کم طراحی و بزودی شهرندان تبریزی شاهد نصب این نوع تابلو ها در سطح شهر خواهند بود.

مهدی یوسفی افزود : ویژگی معابری که این نوع تابلو ها در آن نصب خواهد شد علاوه بر عرض کم،  نقش ترافیکی این معابر خواهد بود به این نحوه که این معابر دارای نقش پشتیبانی معابر اصی می باشند و شهروندان برای کم نمودن مسافت سفر و یا برای برخورد نکردن با راهبندان ها از این معابر استفاده می کنند.

وی گفت: این تابلو ها در ابعاد کوچک و بسیار گویا بوده و رنگ و طرح آن بگونه ای می باشد که رانندگان را در یافتن مسیر کمک خواهد نمود.

معاون حمل ونقل ودر پایان از شهروندان تبریزی درخواست نمودند که هر گونه پیشنهاد و مطالب ترافیکی خود را به واحد های این معاونت در میان گذاشته و سامانه تلفنی 137 و همچنین  وب سایت www.137.tabriz.ir در خدمت شهروندان عزیز تبریزی می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز