معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی :

ضرورت احصا خلأهای قانونی که امکان تخلف احتمالی اداری را ممکن می‌کند/کارآفرینان پاک دست را به جامعه معرفی کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸:۲۶
کد خبر: ۷۳۲۶۹۹
ضرورت احصا خلأهای قانونی که امکان تخلف احتمالی اداری را ممکن می‌کند/کارآفرینان پاک دست را به جامعه معرفی کنیم
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نظارت دقیق بر عملکرد تمام افراد مسئول در نهادها و سازمان‌های دولتی گفت:خلأهای قانونی که امکان تخلف احتمالی اداری را ممکن می‌کند باید احصا و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،علی جهانگیری در جلسه کارگروه اقتصاد استان اظهار کرد: اغلب کارمندان و مدیران دولتی ماسال‌ها با تمام سختی‌ها با آبرو در دستگاه‌های دولتی کار می‌کنند و متأسفانه با تخلف مدیر یا کارمندی کل سیستم زیر سؤال می‌رود و نباید مشکل یک فرد را به‌کل سیستم تسری داد.

وی، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص با روش‌های گذشته نخواهیم توانست از پس مشکلات برآیم ازاین‌رو انتظار داریم سازمان‌های نظارتی با انعطاف معقول همراه مدیران و تولیدکنندگان ما باشند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: امروز امریکا به‌عنوان ابرقدرت اقتصادی دنیا رود در روی ما ایستاده است و ما در شرایط خاصی قرار داریم و برای گذر از این شرایط باید باقدرت و با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌ها بایستیم  و حتی تصمیماتی بگیریم که دارای ریسک بالایی است تا بتوانیم همچون گذشته این مرحله نیز بااقتدار عبور کنیم.

وی حمایت از سرمایه‌گذار را وظیفه تمام مدیران اقتصادی استان دانست و گفت: توجه به اهلیت سرمایه‌گذاران یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی است که در بحث سرمایه‌گذاری به جد پیگیر هستیم و باید افراد سالم وکاربلد در این عرصه ورود پیدا کنند.

وی ترویج فرهنگ پاک دستی در بحث تولید را ضروری دانست و گفت: امروز برای فرهنگ‌سازی در عرصه اقتصادی باید کارآفرینان پاک دست را به جامعه بشناسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز