توسط نجاتگران تسوج انجام شد

نجات ۲جوان گرفتاردر دریان دره سی

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۸:۵۰
کد خبر: ۷۳۵۴۹۶
نجات ۲جوان گرفتاردر دریان دره سی
رئیس جمعیت هلال احمر تسوج از نجات ۲ فرد گرفتار شده در کوه‌های تسوج توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، داغستانی در تشریح این عملیات گفت: شامگاه روز گذشته حدود ساعت 22:30 دقیقه شب، در پی تماس مردمی با پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر تسوج مبنی بر گیر افتادن 2 جوان تسوجی در دریان دره سی کوه های تسوج ، سریعاًنیروهای عملیاتی تیم جستجو و نجات کوهستان این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:در این حادثه که 4نفر جهت تفریح به کوه رفته بودند در اثر خستگی وشدت گرما متاسفانه دو نفر آنها براثر افت فشار طاقت راه رفتن نداشته و دونفر دیگر آنها جهت اطلاع به نیروهای هلال احمر خودرا به تسوج می رسانند .

رئیس هلال احمر تسوج در ادامه تصریح کرد: نیروهای عملیاتی امدادونجات تسوج بلافاصله پس از دریافت اولین گزارش با یکدستگاه آمبولانس متشکل از 3نفر نجاتگرودو نفر پرسنل پس از طی مسافتی با خودرو وچند کیلومتر با پای پیاده خود را به محل حادثه رساندند که یکنفر از گرفتار شدگان حال بدتری داشت پس از انجام اقدامات درمان سرپایی وتثبیت کردن اکسیژن توسط نجاتگران به پایین کوه ها منتقل وبا آمبولانس به درمانگاه تسوج انتقال داده شدند .

داغستانی در پایان گفت: این عملیات نفس گیر 3ساعت طول کشید که نیروها ی عملیاتی هلال احمر تسوج پس از انجام امدادرسانی در ساعت 1:30بامداد روز جاری پایان عملیات را اعلام کردند.

 

نظر شما