استاندار آذربایجان‌ شرقی:

روش انتخاب مدیران شرکت‌های آب و برق، یک روش فنی و تخصصی است

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۶:۴۱
کد خبر: ۷۳۶۳۲۶
روش انتخاب مدیران شرکت‌های آب و برق، یک روش فنی و تخصصی است
استاندار آذربایجان‌ شرقی روش انتخاب مدیران شرکت‌های آب و برق را یک روش فنی، تخصصی و ایده‌ای نو دانست و گفت: فراخوان انتخاب مدیرعامل با انجام مصاحبه، یک روش درست و علمی برای بخش‌های تخصصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت‌های آب منطقه‌ای و توزیع برق آذربایجان ‌شرقی، اظهار کرد: با ابتکار وزیر محترم نیرو، مدیران شرکت‌های آب و برق از طریق فراخوان عمومی و پس از طی مصاحبه‌های تخصصی انجام می‌شود که یک روش علمی و فنی است.

او خاطرنشان کرد: مدیران جدیدی که امروز معرفی می‌شوند هم با طی این مراحل انتخاب شده‌اند و امیدواریم در تحقق اهداف سازمانی خود با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان موفق باشند.

خدابخش افزود: تکلیف هر انسانی نسبت به نعمت آب و برق مشخص بوده و اهمیت این موضوع برای مجموعه وزارت نیرو چندین برابر است از این‌رو مدیری که در این مجموعه انتخاب می‌شود، باید شایسته باشد.

طی این آیین، از زحمات "غلامرضا هاشمی" مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان قدردانی شده و "یوسف غفارزاده به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد. همچنین از زحمات "رضا مجیدپور" سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان نیز قدردانی شده و "اکبر فرج‌نیا" به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز