جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۳۷۹۹۶
جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان برگزار شد
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به آموزش و فرهنگ سازی متخصصان و نیروهای انسانی و رعایت استاندارهای پدافند غیرعامل، تهیه پیوست پدافند غیرعامل را برای کلیه شرکت های تولیدی و صنعتی را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا کریمی در جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی افزود : در استان شرکت های توانمندی با گرید پدافند غیرعامل فعالیت می کنند که در صورت نیاز واحد های صنعتی می توانند از ظرفیت این شرکت ها استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری های علمی، ماهیت تهدیدات نیز در حال تغییر بوده و قدرت های جهانی و سایر کشور ها مدام در پی تجهیز بیشتر خود به سلاح های مخرب و پیچیده هستند در نتیجه با متحول شدن ابزار و ادوات جنگی جراحات روحی و جسمی جنگ ها بسیار دردناک تر از گذشته خواهد بود و تنها راه مقابله با این نوع تهدیدات در نظر گرفتن راهکارهای پدافند غیرعامل می باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: شرکت هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند هم از تهدیدات طبیعی و هم از تهدیدات غیر طبیعی( انسان ساخت) آسیب پذیر هستند لذا بایستی با رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل و جدی گرفتن آن، بازدارندگی را افزایش داده و آسیب پذیری را به حداقل برساند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری در پایان به رفع موانع تولید و حل مشکلات اقتصادی این واحد ها نیز اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان خارجی و معاندین داخلی از بین بردن زیرساخت های اقتصادی و فلج نمودن سیستم اقتصادی کشور مورد تهاجم است. لذا ضروری است سرمایه ها و دارایی های فیزیکی، سایبری و انسانی کشور حفظ و حراست گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز