معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

تلاش رسانه‌ها برای شفاف‌سازی، مانع فساد اداری می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۵:۲۴
کد خبر: ۷۳۸۳۹۶
تلاش رسانه‌ها برای شفاف‌سازی، مانع فساد اداری می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از نقش مهم رسانه‌ها در شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد اداری سخن گفت و با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی عملکرد دستگاه‌های اداری، اظهار داشت: تلاش رسانه ها در راستای شفاف سازی از فساد مانع شده و کارآیی سازمان ها را ارتقا می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جمع صمیمی خبرنگاران، شفاف‌سازی را نیازمند خبرنگاران حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر دانست و گفت: آماده کمک به برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش مهارت خبرنگاران هستیم.

 

جهانگیری با بیان اینکه شفاف سازی عملکرد مسئولان و مدیران نیازمند دانش تخصصی است، اظهار داشت: به خصوص در زمینه اخبار تخصصی نیاز به خبرنگاران حرفه ای و تحلیلگر بیشتر احساس می شود.

 

وی تاکید کرد: مدیران نباید خبرنگاران را مزاحم ببینند بلکه در راستای توسعه استان باید از علایق و جایگاه های خود بگذرند.

 

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی پیشینه قوی در زمینه روزنامه نگاری و انتشار مطبوعات دارد، گفت: خبرنگاران باید از مجیزگویی و استفاده از رانت پرهیز کرده و حیثیت حرفه ای خود را پاس بدارند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی هم با اعلام اینکه در 6 ماه گذشته 5 دوره آموزشی برای فعالان روابط عمومی ادارات و اهالی رسانه در استان برگزار شده است، بر باز آموزی خبرنگاران تاکید کرد.

 

جواد آهنگری با اشاره به اجرایی شدن قانون انتشار آزاد اطلاعات از سال گذشته، گفت: تمامی شهروندان حق دسترسی آسان به اطلاعات را دارند و در استانداری آذربایجان شرقی از تمامی ابزارهای رسانه ای برای انتشار اخبار جلسات و رویدادهای خبری استفاده می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز