استاندار آذربایجان شرقی:

فساد نتیجه تربیت نادرست است

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۷:۴۶
کد خبر: ۷۳۸۸۵۹
فساد نتیجه تربیت نادرست است
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشور ما کانون ارزش‌های اسلامی در دنیاست، تاکید کرد: در این کشور اسلامی باید به تربیت درست و اصولی فرزندان اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آئین تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز، با اشاره به نقش مهم تربیت در آینده‌ جامعه، گفت: برخی از افرادی که به برکت خون شهدا در ادارات دولتی استخدام شدند، آلوده فساد شده‌اند که این امر نتیجه تربیت نادرست است.

او، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران با مبانی ارزشی، نباید شاهد دزدی از اموال عمومی باشیم، چرا که حتی در سایر کشورها که چنین اعتقاد و باورهای دینی ندارند، دست درازی به اموال عمومی شدیدترین مجازات اعمال می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی، تربیت صحیح را جزو وظایف اصلی و لازم آموزش و پرورش دانست و گفت: شرط کفایت آموزش، پرورش است و اگر پرورش درست نباشد آموزش نیز به زیان جامعه خواهد بود.

او، با بیان اینکه انسان باید همواره خود را در معرض دید خداوند و مرحله امتحان بداند، گفت: اگر پرورش به درستی صورت نگیرد مسلما آموزش به تنهایی معنا و مفهومی پیدا نمی کند.

خدابخش همچنین با قدردانی از شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی، گفت: مایه‌ فخر است که نوجوانان در این سن با این عمق به قرآن مسلط هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز