شهردار اسکو:

بلند مرتبه سازی در مرکز شهر اسکو تنها با ضوابط قانونی انجام می شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۸:۳۹
کد خبر: ۷۳۹۰۹۷
بلند مرتبه سازی در مرکز شهر اسکو تنها با ضوابط قانونی انجام می شود
شهردار اسکو با اشاره به جایگاه فرهنگی و گردشگری این شهر گفت: در گذشته شاهد توسعه بی رویه بلند مرتبه سازی در مرکز شهر اسکو بودیم اما در حال حاضر بلند مرتبه سازی در مرکز شهر اسکو تنها با ضوابط قانونی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک شریفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشت شهر اسکو به باغ شهر مشهور بود اما ساخت و سازهایی که بدون رعایت طرح های شهری بوده باغ شهر اسکو را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به هدفگذاری شهر اسکو در راستای شهر فرهنگ و توریست خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت شهر اسکو چه برندی برتر از فرهنگ برای این شهر می توان انتخاب کرد و ما نیز با این اصل مسائل شهری را پیگیری می کنیم.

وی از توسعه مراگز گردشگری در شهر اسکو خبر داد و گفت: ما در مسیر گردشگری قرار گرفته ایم ولی متاسفانه کسانی که از مسیر اسکو به کندوان می روند در این شهر توقف ندارند و ما تلاش کردیم تا با تدابیری حداقل برای چند ساعت میزبان گردشگرانی باشیم که هدف اصلی آنها کندوان است.

شریفی خاطرنشان کرد: برای تحققق برنامه های گردشگری در این شهر طرح ها سرمایه گذاری با محوریت گردشگری که ماه ها بود در این شهر تعطیل بود دوباره به جریان افتاده است و بدون شک در آینده نزدیک شاهد تحولی بزرگ در این عرصه خواهیم بود.

شهردار اسکو  با تاکید بر توسعه فضاهای تفریحی در این شهر گفت: تلاش می کنیم همزمان با عید غدیرخم، پارکهای محله ای ثامن، فسقندیس، میلان و مجموعه اسکیت شهرک ولیعصر به همراه مجموعه ورزشی بانوان و فاز دوم ساختمان اداری شهرداری اسکو افتتاح شود.

وی همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار با تاکید بر جایگاه برجسته خبرنگاران در تنویر افکار عمومی خاطرنشان کرد: نقد منصفانه یکی از مطالباتی است که بدون شک در رفع مشکلات به ما کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز