استانداری آذربایجان شرقی میزبان خبرنگاران؛

خدابخش: خبرنگار چشم بیدار جامعه است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۴:۰۴
کد خبر: ۷۳۹۴۸۴
خدابخش: خبرنگار چشم بیدار جامعه است
آئین گرامی‌داشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی، جمعه شب به میزبانی استانداری آذربایجان شرقی و با حضور پرشور خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استان در سالن جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی در این مراسم، به ارزش و اهمیت کار خبرنگاری اشاره کرد و با بیان اینکه عدم توجه به خبر و خبرنگار جامعه را به خواب فرو می‌برد، افزود: خبرنگار چشم بیدار جامعه است و باید مسایلی را که دیگران نمی‌بینند ببیند و آن را در قالب واژه‌ها بیان کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه به عنوان رکن چهارم مردم‌سالاری باید در جامعه نقش ایفا کند، افزود: از منظر دینی نیز خبر و اطلاع‌رسانی اهمیت خاصی دارد، تا جایی که خداوند در قرآن به قلم و آن‌چه با آن نوشته می‌شود سوگند یاد کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت موزه مطبوعات استان، گفت: این موضوع را شخصاً از طریق سازمان میراث فرهنگی پیگیری خواهم کرد و امیدوارم زودتر از شهریورماه این موزه به بهره‌‌برداری برسد.

خدابخش درخصوص اتفاق ناگواری که برای یکی از عکاسان خبری تبریز افتاده بود نیز اطمینان داد که با پیگیری‌های انجام‌شده، برخورد مناسب با متخلفان انجام خواهد شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

در این مراسم که به همت روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و در فضایی بانشاط با مشارکت فعال خبرنگاران برگزار شد، تعدادی از خبرنگاران و عکاسان خبری که موفق به کسب جوایز ملی در یک سال اخیر شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز