رییس دانشگاه تبریز خبر داد:

تبریز هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه را جشن می گیرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۷:۱۸
کد خبر: ۷۴۰۰۰۸
تبریز هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه را جشن می گیرد
رییس دانشگاه تبریز از برگزاری آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز در هفتم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت قاطع جامعه حامیان دانشگاه از این برنامه گفت: این جمع  حدود 50 نفره از پشکسوتان و فرهیختگان استان هستند که هزینه های مالی این برنامه را تقبل کرده اند اما ما بیش از هر چیز به حمایت های فکری این بزرگان نیاز داریم .

وی از حضور مهمانان داخلی و خارجی در این مراسم خبر داد و افزود: مهمانانی از کشورهای  گرجستان، ترکیه، آذربایجان و روسیه در این آیین حضورخواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور وزیر علوم ، تحقیقا ت و فناوری در این آیین گفت: اساتید مطرح استان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و به 70 نفر از برگزیدگان در این مراسم لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

پورمحمدی از انتشار هفت جلد کتاب شامل معرفی تاریخ شفاهی و فرهنگی، چهره‎های برجسته‎ی تبریز و دانشجویان و فارغ‎التحصیلان موفق این دانشگاه  خبر داد و گفت: ضرب سکه یادمان دانشگاه ،تمبر یادبود ، رونمایی از سرود ویژه‎ی دانشگاه تبریز از دیگر برنامه‌ های این مراسم خواهد بود.

رییس دانشگاه تبریز افتتاح چندین پروژه‎های عمرانی همزمان با برگزاری آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان  خبر داد و گفت: ما در این آیین تلاش خواهیم کرد تا داشته هایی خود را که سال ها نتوانستم بشناسانی به دنیا معرفی کنیم.    

 

نظر شما