رئیس دانشگاه صنعتی سهند انتخاب شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۴۶:۱۲
کد خبر: ۷۴۰۵۱۴
رئیس دانشگاه صنعتی سهند انتخاب شد
با رای مثبت اعضای کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها، دکتر "احمدرضا مصطفی قره باغی" برای ریاست دانشگاه صنعتی سهند انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در بیست و هفتمین کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد؛ "احمدرضا مصطفی قره باغی" که از خرداد ماه سال جاری با حکم وزیر علوم، سرپرست دانشگاه صنعتی سهند بود ، به عنوان رئیس دانشگاه منصوب شد. 
  
دکتر مصطفی قره باغی متولد سال ۱۳۴۱ شهر تبریز است و مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در سال ۱۳۶۷ و کارشناسی ارشد در گرایش سازه های هیدرولیکی را در سال ۱۳۷۰ از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرد و از همان سال در دانشگاه صنعتی سهند به عنوان عضو هیأت علمی با مرتبه مربی مشغول به‌کارشد. وی در سال ۱۳۷۳ با اخذ بورس دولت ژاپن (مونبوشو) در دانشگاه توکیو مشغول به تحصیل شد و در سال ۱۳۷۷ تحصیلات خود را در مقطع دکتری در رشته مهندسی سواحل و سازه های دریایی به پایان رساند و پس از مراجعت به کشور، مجدد کار خود را در دانشگاه صنعتی سهند ادامه داد . 
  
وی بیش از یک سال ریاست کتابخانه مرکزی، بیش از ۸ سال ریاست دانشکده مهندسی عمران و بیش از ۱۰ سال معاونت پژوهشی و برنامه ریزی دانشگاه صنعتی سهند را عهده دار بوده است و در این مدت عضو شورای دانشگاه، شورای پژوهشی، شورای آموزشی، هیأت ممیزه، کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه صنعتی سهند، عضو کمیته مهندسی دریا، گروه علوم و فنون دریا، شورای برنامه ریزی آموزش عالی و عضو شورای پژوهشی پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی بوده است . 
  
وی درحال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام پایه ۳۳ در دانشگاه صنعتی سهند مشغول به کار است . 
  
راهنمایی بیش از ۴۰ رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد، ‌چاپ بیش از ۲۵ مقاله در مجلات معتبر بین المللی ISI و داخلی ISC و ارائه بیش از ۱۲۰ مقاله در کنفرانس‌های معتبر بین المللی و داخلی، ‌اجرای دو طرح پژوهشی برای پژوهشکده حمل و نقل وزارت راه و ترابری و شرکت نفت خزر از جمله سوابق پژوهشی دکتر قره باغی است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز