رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۸۵۸
آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان
رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی از آغاز پذیرش دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به 9هزار و 200 دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان در حال تحصیل هستند و برای سال تحصیلی جدید نیز ظرفیت پذیرش چهار هزار دانشجو در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فرزان قالیچی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام دانشجویان متقاضی دوره های کاردانی از 22 مرداد آغاز شده و تا 28 مرداد ادامه خواهد داشت، همچنین از 29 مرداد نیز ثبت نام دوره های کارشناسی آغاز می شود.

وی، از فعالیت17مرکز دانشگاهی در سطح استان در بخش دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و افزود:  از 33 مرکز فعال در سال گذشته امسال با کاهش تعداد مراکز تعداد 17 مرکز  در حدود 180 کد رشتع محل برای مهر ماه دانشجو پذیرش خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: این دانشگاه خدمات خود را در  172 رشته کاردانی، 137 رشته کارشناسی و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز علمی کاربردی استان ارائه کند.

وی با اشاره به حجم بالای شاغلین فارغ التحصیل این دانشگاه گفت:  تاکنون 63 هزار نفر از مراکز علمی و کاربردی آذربایجان شرقی فارغ التحصیل شده اند که 70 درصد آنها شاغل هستند.

قالیچی با تقدیر از فعالیت خبرنگاران در استان گفت: خبرنگار باید عشق و علاقه به کار خبری داشته باشد و اگر عشق و علاقه قرین کار باشد آن گه مسئولیت های محوله در درجه عالی و به نحو احسن انجام می گیرد. وی در ادامه به ویژگی های خبرنگار اشاره کرده و گفت: خبرنگاران باید اطلاعات درست به جامعه بدهند و در آگاهی مردم و جامعه کمک کنند و خدای نکرده  نباید نظرات مغرضانه خود را در انعکاس خبر دخیل کنند و همزمان که ذوق و استعداد خبرنگاری باید داشته باشیند باید حق طلبی را سرلوحه کارهای خود بکنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز