پیگیری برنا از انتشار تصاویر آزار کودک خردسال مرندی

پدر نازنین زهرا تحت تعقیب قضایی

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۱:۵۸
کد خبر: ۷۴۱۴۶۷
پدر نازنین زهرا تحت تعقیب قضایی
اینبار دیگر هیچ حدس و گمانی در کار نبود بلکه تصاویر حکایت از رفتاری بدور از شان انسانی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کودک خردسال مرندی زیر دستان پدر داد و بیداد می کرد ، موهای کوتاه مشکیش با خاک یکسان شده بود با هر ضربه پدر بر بدنش صدای دلخراشش اشک را بر دیدگان هر انسانی می آورد این رفتار وقیح اما در خفا نبود پدر داشت این رفتار خود را برای ثبت در تاریخ فیلم برداری می کرد تا با انتشارش در فضای مجازی قبح این اقدام را شکسته و ماهیت دورنی خود را در دید عموم قرار دهد.

نازنین زهرا اولین کودکی نیست که مورد آزار قرار می گیرد و آخرین کودک نیز خواهد بود اما آیا قوانین در این خصوص به ما چه می گویند و ارگان های نظارتی چه اقدامی در این خصوص انجام داده اند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در گفت و گو با برنا، ضمن ابراز تاسف از این اقدام و این اتفاق تلخ در استان اظهارمی کند: دیروز به محض اطلاع از این اتفاق رییس بهزیستی مرند بلافاصله موضوع را به اطلاع فرمانده نیروی انتظامی منطقه می رسانند و شکایت های لازم به دادستانی تقدیم می شود.

محسن ارشد زاده ادامه می دهد: بعد از شکایت از پدر این کودک ما درخواست کرده ایم تا در کمترین زان ممکن این کودک به صورت موقت در اختیار بهزیستی قرار گیرد تا ضمن طی مراحل پزشکی قانون جان این کودک در امان باشد تا بتوانیم دیگر مراحل را طی کنیم.

وی ادامه می دهد: پلیس در حال حاضر این فرد را تحت تعقیب قرار داده است و در خواست کرده ایم این اقدام هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

مدیر کل بهزیستی استان در خصوص انتشار تصاویر دلخراش آزار این کودک در فضای مجازی می گوید: این موضوع را با دادستان تبریز نیز در میان گذاشته ام و ایشان نیز قول مساعد برای پیگیری جدی موضوع را داده اند.

این  صحنه شاید روزها و ماه ها از ذهن مردم این سرزمین پاک نشود اما آیا قوانین ما به صورت شفاف در این خصوص پاسخی برای مردم دارد؟ آیا مجازات های پیش بینی شده همتراز با اقدامی است این افراد انجام می دهند؟ آیا قوانین جدید که این روزها در سایت ها صرفا به گوش می رسد راهکاری برای حل مشکل خواهد بود؟ و هزاران آیای دیگر ...

خبرنگار: حمیده بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز