تقدیر سازمان های مردم نهاد جوانان آذربایجان شرقی از شناسنامه دار شدن و ثبت حقوقی سازمانهای مردم نهاد جوانان

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۴:۲۹
کد خبر: ۷۴۲۷۷۹
تقدیر سازمان های مردم نهاد جوانان آذربایجان شرقی از شناسنامه دار شدن و ثبت حقوقی سازمانهای مردم نهاد جوانان
 مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان آذربایجان شرقی طی بیانیه ای از زحمات معاونت جوانان وزارت ورزش و جوان در راستای شناسنامه دار شدن و ثبت حقوقی سازمان های مردم نهاد جوانان تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن بیانیه مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان  به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

خبر مسرت بخش امضای تفاهم نامه مشترک با محوریت شناسنامه دار شدن و ثبت حقوقی سازمانهای مردم نهاد جوانان بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور بخش اعظمی از مشکلات سازمانهای مردم نهاد جوانان را در سراسر کشور حل کرد.

لذا جا دارد از عزم و تلاش فرابخشی وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی فر و همکاران محترم ایشان در معاونت ساماندهی امور جوانان بویژه جناب آقای مهندس تندگویان در به ثمر رسیدن مطالبات چندین ساله جوانان فعال در حوزه سازمانهای مردم نهاد جوانان تقدیر و تشکر کرد.

این تفاهم موجی از امید را در دل جوانان سرتاسر میهن اسلامی که آرزوی پیشرفت و توسعه کشور را در دل دارند؛ کاشته است.عملیاتی شدن وعده ی دریافت شناسه ملی برای سمن های جوانان و شروع بکار رسمی و قانونی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان فصل نوینی برای اقدامات مجدانه و تلاش روز افزون در جهت حل مشکلات و پیگیری مطالبات قشر عظیم جوانان و رشد نهادمند مشارکت اجتماعی جوانان و ارتقای سرمایه اجتماعی را در بر خواهد داشت.

امید است در پناه خداوند متعال، شاهد اعتلای نام ایران اسلامی و سرفرازی یکایک مسولین ساعی و مدیران مدبر در حوزه جوانان باشیم.

سید جلال میرمحمدی

رئیس مجمع سازمانهای مردم نهاد جواناناستان آذربایجان شرقی

 

 

نظر شما