مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

حمایت شهرداری تبریز از ورزش قهرمانی دلگرمی جوانان را به دنبال دارد

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۴۴۴۸۱
حمایت شهرداری تبریز از ورزش قهرمانی دلگرمی جوانان را به دنبال دارد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: حمایت شهرداری تبریز از ورزش قهرمانی موجب رغبت جوانان برای ادامه ورزش قهرمانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج ظهر در حاشیه مراسم استقبال از پرویز هادی، دارنده مدال طلای رقابت های کشتی بازی های آسیایی جاکارتا با بیان اینکه این قهرمان بارها برای ورزش آذربایجان افتخارآفرینی کرده است، اظهار کرد: قهرمانی در رقابت های جاکارتا توسط پرویز هادی، آغاز دوباره قهرمانی این ورزشکار بود که امیدواریم این افتخارآفرینی در المپیک جهانی 2020 توسط این ورزشکار ادامه یابد.

وی افزود: شهرداری تبریز حمایت های زیادی از ورزشکاران و قهرمانان آذربایجانی از جمله پرویز هادی صورت داده که اکنون این ورزشکار دغدغه اشتغال نداشته و می تواند با خیال راحت ورزش قهرمانی خود را ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرداری تبریز بزرگ ترین حامی ورزشکاران تبریزی است، تصریح کرد: حمایت شهردای تبریز از قهرمانان و ورزشکاران، موجب الگوسازی برای جوانان استان می شود که آنان بتوانند با فراغت کامل، رغبت بیشتری برای ادامه ورزش قهرمانی داشته باشند.

وی همچنین ادامه داد: شهرداری تبریز تاکنون و از این پس، از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی حمایت کرده و خواهد کرد تا استعدادهای ورزشی کلانشهر تبریز در عرصه های ملی و بین المللی برای این کلانشهر افتخارآفرینی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز