مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز خبر داد:

نوجوانان تحت پوشش کانون اصلاح و تربیت، از برنامه‌های سازمان فرهنگی و هنری، بهره‌مند می‌شوند

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۴:۵۷
کد خبر: ۷۴۴۴۸۴
نوجوانان تحت پوشش کانون اصلاح و تربیت، از برنامه‌های سازمان فرهنگی و هنری، بهره‌مند می‌شوند
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با رئیس کانون اصلاح و تربیت زندان تبریز، دیدار و بر لزوم اجرای همکاری‌های مشترک فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرگجزاری برنا در آذربایجان شرقی، میکائیل نظری، در این دیدار، با اشاره به این‌که پرورش فکری و رفتاری، اساس جهت‌گیری جامعه است، افزود: کودکانی که به هر دلیل، در رفتارهای اجتماعی خود، لغزش و خطایی داشته‌اند، با بازنگری در پرورش فکری و روحی می‌توانند فردی مستعد و موثر برای حضور مجدد در جامعه باشند.

وی یادآور شد: خوشبختانه دستگاه قضایی کشورمان، به خوبی به این نکته واقف است و همواره، بین خطای مجرمیین نوجوان و سایر جرایم، تفکیک قائل شده‌است.

نظری با بیان این‌که کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مرکز، نیاز مبرم به حمایت و نشاط روحی دارند، اضافه کرد: سازمان فرهنگی و هنری، با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های فرهنگی و همکاری با انجمن‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد هنری، می‌تواند با اجرای دوره‌های آموزش هنری در کانون، نقش فعال در تلطیف روحی این نوجوانان داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری، اظهار امیدواری کرد، همکاری بین دو مجموعه، با زمینه‌سازی لازم توسط کانون اصلاح و تربیت، هر چه سریع‌تر فعال شود.

محمودزاده، رئیس کانون اصلاح و تربیت زندان تبریز نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از سازمان فرهنگی و هنری، اظهار داشت: سازمان فرهنگی و هنری، پیش از این در برخی مراکز مشابه، برنامه‌های موفقی برگزار کرده‌ و امروز نیز خرسندیم که این سازمان، از معدود نهادهای فرهنگی است که علاقه‌مند حضور فعال در برنامه‌های فرهنگی کانون است.

وی اظهار داشت: بخشی از نوجوانان تحت پوشش این کانون، دارای استعدادهای چشمگیر هنری هستند و ارتباط طرفین می‌تواند مشوق این کودکان برای شکوفایی قابلیت‌های‌شان باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز